Lees hier alles over het ruilen of retourneren van je product(en) die je hebt gekocht via onze webshop.
We hopen natuurlijk dat je je bestelling in goede orde hebt ontvangen en dat je blij bent met je aankoop. Ondanks dat we erg ons best doen kan het zijn dat er onverhoopt iets mis gegaan is met je bestelling, een artikel niet goed past of dat je gewoon niet tevreden bent met hetgeen je gekregen hebt. Een artikel retourneren is geen enkel probleem. Er gelden wel een aantal voorwaarden:
> Binnen 14 dagen na aankoop (voor een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum).
> Met volledig en correct ingevuld retourformulier. Stuur dit retourformulier mee.
Hier kan je ons retourformulier downloaden.
> De originele (prijs)kaartjes en labels zijn nog aan het artikel bevestigd.
> Het artikel is compleet, niet gebruikt, niet gedragen of beschadigd.
> Het artikel zit in de originele productverpakking.
1. Geef op het retourformulier (deze heeft u uitgeprint ontvangen bij uw bestelling en/ of u kunt het retourformulier hier downloaden) aan welke artikelen je retour wilt sturen en geef de reden hiervan aan.
2. Vul de overige gevraagde gegevens in.
3. Stop dit retourformulier in de doos of envelop die je terugstuurt en plak deze goed dicht. Plak het retourlabel over het eerder gebruikte verzendlabel heen.
4. Je kunt je retourzending afgeven bij een PostNL Pakketdienst bij jou in de buurt. Let op: de kosten voor het retourneren van aankopen zijn voor jou als consument zijnde. Kijk voor vestigingen op: www.postnl.nl/locatiewijzer. NB: Zorg ervoor dat je van PostNL een bewijs ontvangt van het feit dat je je zending hebt afgegeven. Zonder bewijs van afgifte is je zending niet meer te traceren. Hilckmann Mode & www.hilckmannmode.nl onze webshop, en/ of onze winkel is niet aansprakelijk voor het beschadigd- of zoekraken van retour gezonden artikelen. Als PostNL je aanbiedt je per e-mail van het bewijs van afgifte te voorzien, zorg dan dat PostNL ook je juiste e-mailadres heeft. Wij delen je e-mailadres niet met PostNL.
5. Je kunt je retourzending ook afgeven bij onze winkel (altijd incl. compleet ingevuld retourformulier). Hier zijn geen kosten aan verbonden. Het is tevens mogelijk om artikelen in onze winkel te ruilen voor bijv. een andere maat of een geheel ander artikel. Stuur in dit geval voordat je onze winkel bezoekt met jouw ruiling eerst even een bericht via info@hilckmannmode.nl zodat wij van je komst op de hoogte zijn en van tevoren kunnen kijken of de gewenste andere maat of het andere gewenste artikel op dat moment op voorraad is.
Retouradres:
Hilckmann Mode
T.a.v. Klantenservice/ afdeling retouren
Plein 1944 8
6511 JB Nijmegen
Nederland
Je retourzending wordt door ons beoordeeld. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Leveringskosten worden alleen dan terugbetaald wanneer de volledige bestelling door koper wordt geretourneerd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Hilckmann Mode & daarbij Hilckmann Mode webshop niet aansprakelijk is voor het beschadigd- of zoekraken van retour gezonden artikelen.